fredag 14 februari 2014

Hjärta på er!

Många fjortonde februarisar har jag precis som många andra känt att "åh, jag vill också va kär!", jag vill få blommor och choklad och ha alla hjärtans dag-mys! Men jag hoppas att längtan efter allt det inte får dig att glömma vad du redan har, hur cheesy det än låter. Så många att tycka om och så många som tycker om tillbaka (fler än du nog anar!), älskad släkt och familj, nära vänner, stora möjligheter, glada minnen och vackra tankar. För att inte tala om dig själv, som du kanske ännu inte upptäckt hur enormt mycket det finns att uppskatta hos!

Terri, 4 år.

Om du ändå sitter och behöver lite uppmuntran, värme och inspiration - eller bara inte har något bättre för dig - tycker jag du ska kolla in Soulpancakes youtube-kanal! Soulpancake - eller översättningen själpannkaka, som för en gångs skull låter ganska vacker - har blivit en större och större favorit för varje unika klipp jag sett. Varning för glädjetårar, ihållande fånleenden och inspirationryck man inte riktigt vet vad man ska göra av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar