onsdag 26 mars 2014

Mitt i å Aftonbladet

Hej hopp vad det verkar som att media börjar haja till och bli nyfikna på armbrytning till slut! Superkul ju. Imorse vaknade jag till en taggning på fb av grymmaste Pernilla och hittade snart själva tidningen Mitt i på köksbordet. Och jag blev över förväntan nöjd och glad med resultatet. Så gott som felfritt, utan missförstånd och alldeles lagom vikt på de olika detaljerna - en så sanningsenlig berättelse som det kan bli - tack!


Sen på kvällen var det dags för webb-tv med mamma på Aftonbladet. Spännande men ganska oklart vad som önskades av oss då det enda vi visste säkert var vilken tidning/webbsida, så vi kom dit lagom nervösa. Tills vi fick puder på näsan och sladdar och hörsnäckor kopplade hejvilt och plötsligt såg dem vi just hälsat på på tv-apparaterna omkring - hujeda oss, vi ska snacka live!

Jag och mamma kom överens om det efteråt, att nervositeten beter sig som inför tävling när man ska prata framför folk och kameror men att vi vid bordet känner oss trygga och säkra och kan gärna hålla på ett tag till. De allihop var superschyssta och bjöd på bra underhållning när det var dags för match. Så tack för det också! Nu ska här sovas och packas färdigt och sen dras iväg mot Vimmerby imorn vid ett. Shit pommes, snart smällere!

4 kommentarer:

  1. Vill ha länk till aftonbladet tv klippet :) Lycka till i Vimmerby! 😘

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej emma! tack!!
      har tyvärr inte koll på länken men söker man på armbrytning på deras sida ska det nog komma upp något :)

      Radera
  2. Lycka till Klara!!!!!!
    Kör så det ryker och viktigast av allt ha KUL!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tusen tack pernilla, igen!! och åh så kul jag haft ;)

      Radera