tisdag 11 mars 2014

På med solbrillorna!

Vaknade tidigt alldeles av mig själv och gick upp, superskönt ju! Familjefritt, frulle och segmorgon innan det var dags för pluggeriet. På torsdag ska andra case-inlämningen in och jag har känt mig helt tom på idéer, men satte igång att läsa i alla fall och poff! så fanns den där, redo att pusslas ihop, kopplas till teori och tillämpas. Som belöning fick jag dra ut och fånga all frisk luft och vårsol jag hade plats för! Eller ja, plats och plats, plats för sånt finns det väl alltid över.

Där kan man bo.

Kvällens armbrytarpass var nära att inte ske då hela Fryshuset var redo för One Republics konsert, men det slutade med att vi fick köra 30 min extra och ingen kände inte av armarna vid träningens slut verkade det som. 17 dagar kvar till SM. Med det sagt, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar