tisdag 25 mars 2014

Hotellbufféer å ryssfat

I söndags körde vi sista genrepet innan SM och unnade oss årets första lilla glass, igår samlade jag steg med en långpromenix till stan och 30 inte längre så kämpiga minuter på löpbandet. Idag var solen inte så solig som den först såg ut att bli men jag tog mig till favoritplatsen i alla fall, och la märke till knoppar och allt som visar på att tiden går och att allt möjligt bra och gott närmar sig!


Hopp och glädje fylls jag av när jag märker att invägningen är fixad och klar om två dagar, TVÅ dagar - tack å lov! För jag vill äta hotellbufféer och bygga ryssfat (tallrikar fulladdade med kakor å sånt, ryskorna laddar med det har vi observerat) till frukost. Jag längtar efter spaggettiåköttfärssås och pannkakor, indiskt och frihet att äta choklad om jag så känner för det. Det nedan må se ut som en chokladkaka men egentligen är det en morot, som ska packas med till Vimmerby. Två dagar - se men inte röra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar