söndag 2 mars 2014

Den som inga shorts har

Packa, packa! Glöm inte shortsen, glöm inte shortsen - tänk om jag glömde dem, då får jag springa med rumpan bar! Äntligen ute genom dörren, nu hinner jag köra ett kort andra pass på löpbandet den här månaden (/året) innan de stänger för dagen. Väl framme - vad i, jag KAN ju liksom inte... springa i jeans??!! Jag gav receptionen ett skrattande hejdå och undrade vad som ska få kompensera för dagens fail, hm.

Träningsvärken från gårdagen är i alla fall underbar i bena och lite överallt! Överflödig lathet är tröttsam insåg jag än en gång och jag bestämde mig för att klarade jag mig utan de osmidiga skoinläggen de antal gångerna i höstas, så går det nog ett tag till. Hujeda mej vilken tid det kan ta mellan beslut och agerande, men åh så skönt att kondisen verkar sitta som tidigare, med 50 min varav 20+7 min jogg, det är jag supernöjd med och vill göra igen!


Ett av motiven var också den där klassikern där man motionerar för att sedan få äta skitmat. Jag och Klarus invigde med pizza, te och nötter i hennes alldeles egna mysiga hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar