måndag 11 november 2013

Överväldigande är ett passande ord

Tre guld, ett silver och ett dopingtest - vilken enorm egoboost! Det går bra nu, minst sagt.


Det roliga och läskiga med armbrytartävlingar är att det är välkänt att så mycket beror på dagsform och alla kan ha svackor, med- och motgångar. Jag brukar ha det i bakhuvudet när det går oväntat dåligt eller förvånansvärt bra...

-70kg, här mot Emelie som fortfarande är junior och blir grymmare och grymmare! 

Bilder från Vätternbrytarna som skötte arrangemanget lika bra som alltid! En härlig liten armbrytarfamilj måste jag säga!
+70kg, mot sambo-/klubbkompis-Agnes och superstarka Lovisa! Sjukt stolt över Agnes som tagit hem VM-brons och andra placeringar och gör det svårt att tro att hon bara tävlat i ett år!

...Men jag har hittat något nu, något som känns som en mäktig aha-upplevelse och verkar fortsätta sitta i, och responsen jag får från människor omkring är alldeles överväldigande och rörande. Seriöst, vad ska jag göra av allt fint jag får höra, all megapositiv feedback som peppar så ofantligt mycket?? Tusen TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar