fredag 25 oktober 2013

På bergen där man ser allt

Inget plugg, inget jobb och ingen annan såndär stor grej som tar tid och engagemang. Så för tillfället har jag inte mycket för mig men gör det bästa för att hålla igång och lyckas ganska bra med det tycker jag! Går och går gamla och nya vägar bland höstfärger, i Vitan och Tanto, sitter på berg och vid vattnet, klappar katter och tittar på änder, med och utan promenadsällskap. Här kommer en glad bildbomb!

Motivation- och inspirationskickar ploppar upp då och då och jag bara längtar efter att få utnyttja dem ordentligt! Hur då? Genom att fortsätta prestera på armbrytningen, äntligen lägga lite pengar på ett gymkort och använda det också, och kanske lyckas ta mig till nån boxningsklubb och köra nåt pass. Sounds like a plan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar