tisdag 27 augusti 2013

Skutt, skutt

"Trots" jobb så var idag en såndär extra glad dag! Sol, intressant allvarligt och inte så allvarligt snack, förbryllande lite tjejer på verkstan, lugnt, chill, smoothie, pyssel och lyckosparkar inför VM.


Är oerhört tacksam för det lilla extrajobbet på Tjejverkstan, som började med en armbrytar-workshop några tillfällen i våras efter att Heidi hade kommit med ett bord och instruerat i höstats. Superhärlig personal och superkreativa, roliga och mysiga tjejer!


Träningen var GRRRYM. Då kanske du tänker att jag tog i tills jag sprack eller helt enkelt bröt och kände mig stark, men det finns så mycket mer som kan göra ett armbrytarpass till ett grymt sådant. Och idag var det alla de jättemånga, det överraskande stora antalet underbara brytare som väntade när vi kom in i lokalen, som gjorde mig så superduperglad och taggad och skuttandes runt som om jag var... ja, väldigt glad. Det är jag också tacksam för, alla som gör mig glad - armbrytare som icke armbrytare, tack!

Och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar