måndag 15 september 2014

Från ge mig MAAAT till superpepp!!!

Nej, jag har inte varit så lättirriterad som måndag till fredag på länge, men jag får skylla mig själv efter bra framförhållning och fixad vikt en månad innan men med dålig uppföljning. När största bovarna i dramat har varit godsaker med bff's och kollegor och familjen är det dock ändå så värt den smärtsamma pizzalängtan och den, till slut, lyckade deffspurten.


Under jobblördagen trallade jag "braaa distraktioner!" tills sötsuget var glömt och söndagen stod det 59.7 på vågen - som vanligt verkar jag kunna lita på att endorfin och adrenalin fixar vad självdisciplinen inte klarar! Och det kommer mer och med med alla dessa incheckningar och bilder från landslagskamrater redan på plats.

Idag drar vi alltså! Till VM i Vilnius, Litauen. Mitt mål är att trots något bristande motivation sen årsskiftet göra mitt bästa med det jag ändå kan plocka fram. Jag ska ha jävligt kul och gå därifrån nöjd oavsett placering, just för att jag gjort mitt bästa i en av de tuffaste klasserna!


På onsdag och torsdag ska vi heja på mamsen och andra grymma mastrar och juniorer, sen får jag äntligen väga in torsdag och tävla fredag och lördag. Jag har inte fattat det helt än men det kommer väl på Arlanda eller senast på arenan!!


Nu ska här skuttas runt, packas och peppas lite till sen, SEN kör vi!!! Heja Sverige å ha det grymt. <3

2 kommentarer: