måndag 15 september 2014

Bildbomb mellan sommar å höst

Här kommer en bildbomb från fina promenader som blev längre än jag tänkt och andra uppskattade stunder! Mest för att gamla selfies och favoritbilder från egentid är bland min bästa inspiration när jag behöver påminnas om hur det känns när saker vänder, av sig självt eller efter egen insats.

Som ute i naturen, bland ekorrar och sagofigurer som Pomperipossa, Rödluvan, Askungen och De sex dvärgarna (den sjunde är på rymmen..). Jag stortrivs vid varenda station nu, alla har sina fina sidor!
Men kunderna vid Bilbanan är en större favorit. Alla som åkte när de själva var små, som morfarn med barnbarn förra veckan som åkte med sin farmor i slutet av 50-talet, och bilbanan är alltså från -57. Ashäftigt ju! Och han tycker fortfarande det är kul.
Usch vilken underbart solig vecka vi fick ändå - tack!!

Om jag bara tog mig flera steg utanför dörren oftare! Det är ju så värt det - alltid.

Och minicarten, kärt återseende efter några veckors paus. Lördags- och söndagsjobbet var absolut bästa distraktionen från matlängtan och bästa vägen till topphumör sista små dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar