måndag 16 september 2013

När det blir snäppet för grått

Bena bar mig till lilla Kina-affären med lyckokakorna som kan inspirera och muntra upp så när de ger passande ord.


Med återhämtning efter ett asgrymt VM som mål har jag istället råkat unna mig något för mycket och fel vila. När jag tänker på det så finns det så mycket som jag vet alltid piggar upp och det mesta av det borde egentligen prioriteras lika mycket som att borsta tänderna! 

Skapa rutiner, mindre tid vid datorn, upp och skutta, ut och promenera, få saker gjorda, ring och träffa kompisar, glad musik, lagom mystid, hemmaövningar som plankan, armhävningar och utfall, sov i tid och var glad bara. Man kan alltid välja att vara glad, och ibland även pigg. A fresh new start will put me on my way, så ready go på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar