tisdag 30 juli 2013

Med VM närmast i fokus

Någon armbrytargrej ligger alltid nära i tid eller tankar, och med endast 34 dagar kvar är det VM i Polen som ligger närmast i fokus just nu - WAAAH!!


De två armarnas prestationer har gått lite upp och ner men sista månaderna har det nästan bara gått uppåt - med färskaste insatserna nu i helgen på Bagarns: två silver och ett brons fast mest betydelse på matcherna i sig. Utan gymkort eller andra vanliga tidsfördriv/sysselsättningar att balansera upp vardagen med kan det kännas svårt att hålla mål i sikte, men nu ska det banne mig stå stadigt tycker jag!

- Simning vid Reimers och Hellas, chins och dips och andra roliga saker på utegym 3-6 dagar i veckan!


- Härliga promenader som blir längre än jag tänkt!


- Bekväm deffning då sötsuget bara försvann, av sig självt (choklad är ju inte ens gott??) - tack!
- Ensam hemma under nästan två månader gör alla rutiner och matvanor enklare att hålla och tanken på att kunna flytta hemifrån snart blir mer och mer lockande (även om det är lite tomt utan papsen och Lillebror ibland)!
- Från 62.0 till 60.7 kg på två veckor och alldeles smärtfritt!


- VM-hotell bokat med grymmaste Agnes!
- Discolampan visar sig knappt dagligen numera, och gör den det så säger jag nej!


Blogga mig till stabil motivation har jag lyckats med förut så det ska väl gå igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar